Українці витратили на покупки в інтернеті вдвічі більше, ніж у 2016 (ІНФОГРАФІКА)

Українці витратили на покупки в інтернеті вдвічі більше, ніж у 2016 (ІНФОГРАФІКА)

Майже 4 мільярди гривень витратили українці на маркетплейсі Prom.ua у I півріччі 2016 року, повідомляє EVO.business. Це на понад 100% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

– Така динаміка свідчить у першу чергу про те, що у дедалі більшій кількості категорій товарів продавцям і покупцям вдається подолати взаємний бар’єр недовіри,– каже директор з маркетингу групи компаній EVO Олексій Філановський. – Prom.ua за рахунок найбільшого в Україні асортименту став своєрідним барометром, який відображає тенденції розвитку всієї електронної комерції.

Що цікаво, розмір середнього чеку за рік майже не змінився і склав 862 гривні. Це означає, що ріст відбувся не через подорожчання товарів, а виключно за рахунок росту кількості замовлень.

 

 

Одяг витискає техніку і електроніку

Кількість замовлень в середньому зросла на 70% порівняно до аналогічного  періоду 2015 року, але категорії ростуть нерівномірно.

– Окремі категорії товарів (наприклад, електроніка і побутова техніка) певний час розвивалися бурхливо, і вже наблизилися до “точки насичення”, що уповільнило темпи зростання спеціалізованих майданчиків. Натомість такі категорії, як одяг або меблі зараз ростуть швидше ринку, – зазначив Олексій Філановський.

 

 

Загалом найбільшим попитом у онлайн-покупців у І кварталі 2016 року користувались такі категорії товарів: одяг і аксесуари (понад 1,3 млн замовлень), товари для дому і саду (понад 700 тис. замовлень),  краси і здоров’я (майже 530 тисяч замовлень). Лише на четвертому місці – техніка і електроніка (близько 460 тисяч замовлень). А от серед десяти товарів, які користувалися найбільшим попитом в I півріччі 2016  року, сім – предмети гардеробу.

 

 

Тенденцію істотного зростання кількості замовлень у 2016 році підтверджують всі проекти групи компаній EVO,  зокрема Bigl.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua.

Категорії: Економіка