PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Розвиток портової інфраструктури посилить енергобезпеку України

Експерти очікують зростання імпорту енергетичного вугілля в Україні через морські порти Великої Одеси в найближчі роки. Це буде сприяти енергетичній безпеці країни.

Одним з факторів, що сприяють такому збільшенню, стане поглиблення дна внутрішнього підхідного каналу до причалів №18-22 порту Південний до 19 м, А також поглиблення операційної акваторії цих причалів до 16-19 м. В даний час глибина операційної акваторії складає 15 м, що обмежує можливості для заходу в порт великотоннажних суден.

Поглиблення дна торкнеться в тому числі і найбільшого в Україні вугільного терміналу ТІС-Вугілля. У 2017 році він обробив 8,9 млн. тонн вантажів. Терміналу належить абсолютний рекорд швидкості навантаження судів в Чорному морі – 107 тис. тонн на добу.

Україна почала відчувати дефіцит енергетичного вугілля в 2014 році в зв’язку з початком АТО на сході країни. Цей дефіцит в основному покривається за рахунок імпорту.

Нагадаємо, що останні дії РФ в акваторії Чорного і Азовського морів свідчать про прагнення Кремля перекрити Україні доступ до моря, перетворивши з морської держави на континентальну.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка