Компанія Укрпас розробила та реалізовує на Центральному автовокзалі Києва пілотний проєкт національного значення, що дозволить мінімізувати людське втручання у його роботу, максимально автоматизувавши усі процеси.
Про це розповів в інтерв’ю Forbes Україна власник Укрпас Олег Міщенко.
За попередніми підрахунками, система допоможе поповнити бюджет України на понад 1 млрд грн на рік і вивести з тіні 60% ринку автобусних перевезень.
– Це зводить корупційні ризики до мінімуму і дозволяє перевізникам прозоро працювати, а пасажиру – комфортно подорожувати, – наголосив Міщенко.
Він пояснив, що автостанційне рішення передбачає закриті території автовокзалів для безпеки пасажирів, автоматичну роботу шлагбаумів із розпізнаванням номера автобуса для контролю легальності перевізників, турнікети, які зчитують QR-код квитка, автоматизований підрахунок плати за заїзд автобусів, особистий кабінет перевізника і пасажира.
Водночас планується створити фінансову установу, яка необхідна для забезпечення розрахунків із перевізниками та впровадження програми лояльності, що забезпечить конкурентні переваги для перевізників.
– Це дуже важливий елемент нашого цифровізованого рішення для ринку пасажирських перевезень, – уточнив він.
Ще одне із нововведень – надання можливості пасажиру через каси автовокзалу подорожувати до будь-якої точки світу.
– Відтепер у касах доступна опція придбання квитків не тільки на автобус, а й на залізничний і авіаційний транспорт країн-партнерів, – сказав Міщенко.
Планується запровадження такого автостанційного рішення ще на 23 автовокзалах-партнерах Укрпасу.
Фото: Forbes Україна