Україна та медіакомпанія Starlight Media розпочали національну інформаційну кампанію на підтримку сплати податків і закликають усіх долучитися.
Кампанія покликана збільшити надходження до державного бюджету, які необхідні для забезпечення української армії та обороноздатності.
Зазначається, що Starlight Media системно працюватиме над формуванням культури сплати податків в українському суспільстві та бізнесі.
Особливого значення ця кампанія набуває в час повномасштабної війни з Росією, коли є найбільші потреби у збільшенні видатків на підтримку армії, тоді як продовжує зростати частка тіньової економіки в Україні. Крім того, на сьогодні сума несплачених громадянами та підприємствами податків значно перевищує обсяг всіх благодійних внесків на волонтерські ініціативи з підтримки війська.
Метою довгострокової інформаційної кампанії Starlight Media є збільшення надходжень до державного бюджету, необхідних для забезпечення обороноздатності країни.
– Ми хочемо інвестувати у розвиток партнерства людей і держави. Хочемо донести надважливе повідомлення цього часу – держава купує зброю і підтримує нашу обороноздатність тільки завдяки податкам людей і компаній. Я хочу, щоб завдяки цій кампанії відповідальності всі зрозуміли – податки йдуть на фронт, у прямому розумінні. Саме тому ми виступаємо із закликом долучатися, підтримувати цю кампанію і наближати чесною працею, чесною сплатою податків і нашу перемогу, й наше членство в Європейському Союзі, – повідомив СЕО Starlight Media Олександр Богуцький.
Перший ролик на підтримку сплати податків вийшов в ефірах телеканалів Starlight Media, національного телемарафону Єдині новини та на інших діджитал-майданчиках 22 грудня.
Завантажити ролик для використання та поширення можна за цим посиланням.
Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев каже, що обороноздатність України напряму залежить від кожного українського громадянина і підприємства.
– Українська армія фінансується за рахунок платників податків. Ідете в обхід системи – забираєте ресурси у наших Сил оборони. Крім того, якщо ми цілимось на євроінтеграцію, маємо памʼятати – тіньові оплати не мають з нею нічого спільного. Одним з важливих пунктів для вступу в ЄС є верховенство права в країні-кандидаті. Сподіваюся, завдяки цій кампанії ми зможемо донести до суспільства та приватного сектору такі важливі меседжі, – сказав Гетманцев і подякував усім, хто вже платить податки, чим підтримує військо та допомагає пришвидшити процес євроінтеграції.
Витрати на виробництво роликів та матеріалів компанії покриває медіакомпанія Starlight Media.
Маркетинг-директорка СТБ та продюсерка роликів кампанії Лідія Паньків каже, що військовий, якого можна побачити в ролику, є українським захисником на ім’я Олексій Сокур.
– Він одразу підтримав ідею нашої кампанії, коли про неї почув. Це для нас важливо, адже саме бажання підтримати армію — наша головна мотивація. Ми сподіваємось, що ці ролики і підтримка кампанії допоможуть зробити так, щоби кожен, навіть ще маленький українець, знав, що “податки ходять на підтримку армії”. А отже, сплачувати їх повинні всі, – каже Паньків.
Раніше Факти ICTV підготували інформацію про Податковий календар на 2024 рік. У матеріалі можна переглянути сам календар, а також дізнатися, які звіти було скасовано, а які – змінено.