Останнім часом країнці живуть з перебоями та тривалими відключеннями світла. Ворог пошкодив значну частину енергетичної інфраструктури України, через що почались стабілізаційні та аварійні відключення.
Чотиригодинні відключення електроенергії вже не дивують українців, втім, коли світла немає довше, це викликає певні незручності.
Факти ICTV дізнавались, куди звертатися киянам, якщо немає світла, та у яких випадках варто дзвонити.
Куди дзвонити, якщо немає світла у Києві
Кияни можуть звернутися до комунально-бюджетної установи за номером 15-51.
За номером телефону 15-51 оператори КБУ Контактний центр міста Києва приймають скарги та пропозиції від мешканців Києва. Сама організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 та входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади.
Фахівці Контактного центру оперативно в режимі онлайн надсилають звернення громадян до відповідних структурних підрозділів адміністрації Києва, щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь від виконавців.
Звернутися можна:
- за номером 15-51 (зі стаціонарного чи мобільного);
- у мобільному застосунку 15-51;
- за номером (044) 205-73-37 (з міжміського).
У випадку відсутності електрики також можна зателефонувати на гарячу лінію ДТЕК.
ДТЕК Київські електромережі виконує функції оператора системи розподілу електричної енергії в Києві. ДТЕК відповідає за:
- якість і надійність електропостачання;
- управління системою розподілу електроенергії всім абонентам регіону;
- обслуговування та ремонт ліній електропередач, підстанцій та інших енергооб’єктів;
- приєднання до електромереж нових споживачів.
Тому, у випадку тривалого відключення електрики, кияни можуть зʼясувати причину та поскаржитись за номерами:
Для мобільних телефонів:
- +38 (067) 495 70 40
- +38 (099) 495 70 40
- +38 (093) 495 70 40
Дзвінки згідно з тарифами мобільних операторів: 0 800 400 740
Також можна звернутися до компанії Yasno. Вона входить до Групи ДТЕК, постачає електроенергію та газ, пропонує приватним і юридичним клієнтам рішення з енергоефективності, електромобільності та інші послуги.
Зателефонувати до Yasno можна за телефонами:
- +38 (044) 277 18 18
- +38 (066) 277 18 18
- +38 (093) 277 18 18
- +38 (067) 277 18 18
Також можна звернутися до операторів через месенджери: Viber, Тelegram, Facebook.
У яких випадках варто дзвонити
Сьогодні важко зрозуміти, коли варто дзвонити на гарячі лінії компаній-постачальників, адже вимкнення може бути стабілізаційне та відбуватися за графіком.
Тому споживачам електроенергії радять дзвонити тільки у разі дуже тривалого відключення електроенергії, тобто понад 5-8 год.