Укрпошта оголосила про партнерство з Temu: яких змін очікувати споживачам

Укрпошта

Фото: Укрпошта

Укрпошта розпочинає стратегічне партнерство з китайським маркетплейсом TEMU, щоби прискорити доставлення товарів в Україну.

Про це розповів генеральний директор АТ Укрпошта Ігор Смілянський у Facebook. 

Партнерство Укрпошти з TEMU: що відомо

Гендиректор Укрпошти заявив, що після пілотного проєкту, впродовж якого Укрпошта доставила понад 1,5 млн посилок із китайського маркетплейса Тему (а також розмитнила та доставила в піковий період понад 80% відправлень за 3 дні й менше), Укрпошта та TEMU оголошують про початок стратегічного партнерства.  

Відтак, за словами гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського, протягом першого кварталу цього року Укрпошта планує:

  • відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок;
  • ставить собі за мету доставляти понад 90% посилок за один-два дні відтоді, як вони опиняються в Україні.

– Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку, – зазначив Смілянський.  

А також розповів, що Укрпошта передує у доставленні посилок із Китаю. За його даними, понад 60% відправлень Укрпошта бере на себе.

– Наші китайські клієнти досить вибагливі, і комп’ютер вибирає логістичну компанію згідно з якістю та швидкістю доставлення. А зазначені цифри свідчать про те, що ми пропонуємо і перше, і друге. А що ж буде після відкриття другого автоматизованого центру. Тож все лише починається. Чекаємо на всіх, поточних і нових, клієнтів у наших відділеннях, – резюмував гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.

Читайте також
Укрпошта вводить нові тарифи на посилки з 1 січня

Джерело: Ігор Смілянський

Фото: Укрпошта

Аліна Гончаренко редакторка стрічки новин
Категорії: Суспільство