ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Велика Британія не пустила на конференцію з питань свободи преси RT і Спутник

Британія не пустила до себе на конференцію з питань свободи преси російських пропагандистів.

У Міністерстві закордонних справ Сполученого королівства пояснили – фінансованим Кремлем телеканалам Russia Today і Спутник відмовили в акредитації через їхню активну роль у поширенні дезінформації.

Читайте: Скандальний телеміст: Нацрада перевірить телеканал NewsОne

Російське посольство з реакцією не забарилося – назвало ситуацію прямою дискримінацією телеканалів із політичних мотивів. Тим часом представників інших російських видань на конференцію допустили. Дводенний форум, на який з’їдуться журналісти з усього світу, відкриється в Лондоні вже завтра.

Нагадаємо, російські журналісти з пропагандистських ЗМІ чатують на українську делегацію в Парламентській асамблеї Ради Європи під парканами та кущами.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка