Команда телеканалу СТБ (Starlight Media) здобула престижну нагороду Cannes Lions у категорії Різноманіття та інклюзивність за промокампанію 13 сезону реаліті Холостяк, головним героєм якого став ветеран війни Олександр Терeн. Це перше в історії українське телепромо, відзначене на міжнародному рівні.
Промо Холостяка 13 взяло бронзу на Каннських левах
– Ми вибороли бронзу за кампанію проєкту Холостяк телеканал СТБ та Warner Bros International Television Production, у яку вклали все серце — з великим прагненням подолати стереотипи, що стають на заваді гідному поверненню наших ветеранів і ветеранок з інвалідністю до цивільного життя та побудови стосунків, – повідомили в компанії.
Cannes Lions – один із найпрестижніших рекламних фестивалів світу. У 2025-му подія триває з 16 до 20 червня. Визнання СТБ на заході – це крок до нової репутації українського контенту у світі.
Нагадаємо, що головним героєм 13-го сезону реаліті Холостяк став ветеран війни Олександр Будько (Терен), який під час харківського контрнаступу дістав поранення та втратив ноги.
У 14-му сезоні Холостяка своє кохання шукатиме актор Тарас Цимбалюк, відомий за серіалами Спіймати Кайдаша та Кава з кардамоном.