Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
– В Україні досі є нормальною практика, коли через місто, або навіть маленьке село, проходить велика швидкісна траса. Хоча це значне питання для безпеки жителів, які проживають в таких населених пунктах, для їх комфорту – через постійний шум і вібрацію, для екологічної ситуації – через вихлопи від інтенсивного руху авто. Ми зараз продовжуємо оновлювати державні будівельні норми з проектування доріг, і зараз є пропозиція, яку ми розглядаємо, – заборонити проектувати нові високошвидкісні траси та інші швидкісні дороги через населені пункти. Це дороги 1-ї категорії, тобто з 4-ма і більше смугами руху, – написав Парцхаладзе.
Читайте: На Закарпатті збудують новий аеропорт
Він зазначив, що важливо запозичувати позитивний європейський досвід у проектуванні та будівництві доріг для підвищення їх безпеки та комфорту для людей.
– З 1 вересня в дію вступила оновлена ДБН з проектування вулиць і доріг у населених пунктах, в якій ми ввели ряд принципових змін для правильної організації та безпеки руху – наприклад, це обов’язкове створення смуг для громадського транспорту і велосипедного руху, острівців безпеки, захист на зупинках транспорту та інші. Це європейський цивілізований досвід, який ми переймаємо, – написав він.
Раніше повідомлялося, що першою концесійною дорогою в Україні стане траса від Львова до Краковця.
Фото: РБК-Україна.