Андрій Ведмідь, колишній керівник ЖЕКу. Каже, ремонти будинків– головний біль не мешканців, а комунальників, яким ми і платимо за обслуговування будинку.
Забудьте про усні звернення. Колишній начальник ЖЕКу радить одразу писати скаргу. Лише тоді комунальники сприйматимуть вас серйозно. Для більшого ефекту краще підкріпити скаргу ще й підписами сусідів.
Дивіться: Як розпрощатись із проблемами з комуналкою та медициною – Прорвемось! на ICTV
Коли віднесете скаргу, вимагайте поставити штамп про отримання. А ще зробіть копію, щоб папірець раптом не загубився у бюрократичному вирі.
Витримки та наполегливості у багатьох не вистачає. Дехто просто розвертається і йде – з так і невирішеною проблемою.
На початку цього року активіст з Луцька Мирослав Ватащук опублікував у соцмережі пост про переповнені сміттєві баки, в яких копирсаються безхатченки. Реакція комунальників була рекордно швидкою, 45 хвилин.
Здавалося б, ну яка справа комунальникам до суспільного резонансу. Їм – можливо і ніяка, а от місцеві урядники дуже залежать від симпатій народу.
І навіть письмові скарги, які рекомендував надсилати колишній начальник ЖЕКу, дали не 100% результат.
До слова, як платити менше за комуналку і виявити теплові діри.