На відкриття українських експозицій завітали власники та службовці супер- та гіпермаркетів, виробники, імпортери, експортери, дистриб’ютори продуктів і напоїв, ресторатори (в тому числі – ресторанів швидкого харчування) з безлічі країн світу.
16 компанії з України об’єднали свої зусилля, щоб взяти участь у цій виставці. Ринок Близького Сходу цікавий для України, особливо у сегменті експорту продуктів харчування.
Група компанії Петрус представляє на виставці Gulfood свою кондитерську продукцію – це вафлі, рулети, бісквіти та печиво. Мучна продукція ТМ Домашнє Свято дуже полюбилася як українцям, так і представникам багатьох інших країн.
– Я впевнена, що і наша компанія, і інші учасники, які взяли участь у виставці, їдуть додому з підписаними контрактами і це дозволить збільшити експортний потенціал України і покращити економіку, – відзначає представниця ТМ Домашнє Свято.
Наразі ТМ Домашнє Свято підписала контракти з низкою зацікавлених покупців із країн Близького Сходу.
Gulfood 2019 – найбільш масштабна у світі щорічна виставка харчової промисловості і виробництва напоїв. Протягом 4 днів виставки кількість відвідувачів та експонатів є незмірно великою.
Сотні фахівців компаній-виробників халяльної продукції з 50 країн беруть участь у виставці HalalWorldFood, котра визнана найбільшою у світі.