Популяризація донорства крові та рекрутинг: у телемарафоні Єдині новини з початку року реалізовано 26 соціальних кампаній

Єдині новини

За шість місяців 2024 року в ефірі телемарафону Єдині новини реалізовано 26 важливих загальнонаціональних соціальних промокампаній. Ще чотири ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.

Успіхи Єдиних новин за останні пів року

У рамках кампаній було створено понад 227 соціальних роликів (30% – авторства команд телемарафону), які транслювалися в ефірі марафону 21 500 разів. Це – 10 738 хвилин ефіру.

Зокрема, у співпраці з державою було реалізовано такі кампанії:

  • підтримка економіки: сплата податків, підтримка національного виробника;
  • економія електроенергії;
  • Міста сили;
  • Ти як? Програма ментального здоров’я;
  • підтримка ветеранів;
  • донорство крові;
  • протидія насильству;
  • мінна безпека;
  • Євро-2024 та Олімпійські ігри-2024.

Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та Сил оборони, зокрема йдеться про:

  • мобілізаційна кампанія Міністерства оборони;
  • застосунок Резерв+;
  • рекрутингові кампанії Сил оборони;
  • промоція спеціальної платформи – LobbyX;
  • шеврони перемоги;
  • Нацгвардії – 10 років;
  • іміджеві ролики військ/служб.

Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще чотири власні спеціальні промокампанії:

  • Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
  • Воєнкори та колеги в ЗСУ;
  • Масштабні збори Дрони для ГУР та MAGURи для ГУР;
  • Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.

Читайте також
Єдині новини зібрали понад 25 млн грн на БпЛА Сич та анонсують новий масштабний збір
Валентина Летяк редакторка стрічки
Категорії: Україна