Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після кібератаки

Укрзалізниця

Вранці 27 березня в Укрзалізниці повідомили про відновлення роботи сайту та застосунку після наймасштабнішої кібератаки.

Відновлено онлайн-продаж квитків на поїзди

– Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп-роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці, – йдеться у повідомленні.

Проте на першому етапі працюватиме лише базовий функціонал – продаж та повернення квитків на всі напрямки на найближчі 20 діб.

У компанії також запевнили, що не допущено витоку жодної сенситивної інформації.

Наразі залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші служби працюють над відновленням усіх інших сервісів, передусім клієнтських.

– Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди – як і всі дні до цього – курсують за розкладом, – наголошують залізничники.

Водночас попередили про можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження.

23 березня Укрзалізниця повідомила про масштабний збій в ІТ-системі, через що було зупинено роботу мобільного застосунку та онлайн-продаж квитків. Також стала недоступною функція замовлення додаткових послуг.

Пізніше компанія офіційно заявила, що система зазнала масованої таргетованої кібератаки.

Читайте також
Як повернути квитки на поїзд онлайн та офлайн: скільки коштів при цьому втрачається
Джерело: Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після кібератаки | Факти ICTV
Валентина Летяк редакторка стрічки
Категорії: Україна