В Укрзалізниці знову технічний збій: що не працює і як можна придбати квитки

Укрзалізниця

28 березня Укрзалізниця повідомила про новий технічний збій у своїх онлайн-сервісах. Наразі недоступна функція купівлі квитків.

Про це повідомили в Укрзалізниці.

Технічний збій в УЗ

Зараз доступ до сайту Укрзалізниці закритий. На сторінці повідомляється, що тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.

Придбати квиток на всі внутрішні, а також міжнародні поїзди з датами відправлення 26 і 27 березня можна в касах Укрзалізниці на вокзалах.

Для військовослужбовців квиток може оформити безпосередньо на борту начальник поїзда.

Фото: uz.gov.ua

Мобільний застосунок Укрзалізниці також повідомляє про технічний збій.

Як купити квитки на поїзд

В Укрзалізниці пояснили, що зараз придбати квитки можна лише у касах на вокзалах.

– Якщо ви не можете завантажити квиток, придбаний онлайн, перевірте вашу електронну пошту, туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо і це не вдається, приходьте просто на посадку до поїзда, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправлення, – наголосили у в УЗ.

Якщо військовослужбовець купував квиток онлайн через сервіс Армія+ та не може завантажити цей квиток, то йому варто повідомити про це у коментарях на офіційній сторінці УЗ в Facebook.

Читайте також
Як повернути квитки на поїзд онлайн та офлайн: скільки коштів при цьому втрачається

23 березня Укрзалізниця повідомила про масштабний збій в ІТ-системі, через що не працював мобільний застосунок та онлайн-продаж квитків. Також стала недоступною функція замовлення додаткових послуг.

В компанії заявили, що система зазнала масованої таргетованої кібератаки.

Вранці 27 березня в Укрзалізниці повідомили про відновлення роботи сайту та застосунку після наймасштабнішої кібератаки.

Джерело: В Укрзалізниці знову технічний збій: що не працює і як можна придбати квитки | Факти ICTV
Марта Бондаренко редакторка стрічки
Категорії: Україна