За підсумками першого півріччя медіагрупа StarLightMedia єдина показала зростання переглядів телеглядачів. Група, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 27,0%, що в півтора раза вище частки найближчого конкурента (+51%).
За шість місяців 2021 року StarLightMedia показала зростання частки переглядів на 5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. У червні частка StarLightMedia становила 25,0%.
11-тий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 в Україні. У травні найкращими проектами ICTV були:
- Дизель шоу;
- серіал На трьох;
- Факти;
- Факти тижня;
- Надзвичайні новини.
Високі показники також у програми Ранок у великому місті та кінопоказу. Дизель шоу залишається найкращою гумористичною програмою на телебаченні – кожну п’ятницю вона була лідером дня. У п’ятірку лідерів дня також потрапляв серіал На трьох.
У червні продемонстрували гарний результат програми Факти, Антизомбі, Громадянська оборона, Ранок у великому місті – з нею щодня починали свій день 1 млн українців.
Найкращими проектами телеканалу СТБ у червні були: Один за всіх, Майстер Шеф. Професіонали-3 і Таємниці ДНК.
Проект Вікна-Новини продовжує демонструвати високі показники. 9 червня рекордним з 12 січня став випуск, який зібрав частку 15,0%. Популярними також були серіали Сліпа та Слід.
На Новому каналі найуспішнішими стали проект Де логіка? та програма Improv Live Show, яка зібрала найкращі показники з березня.
StarLightMedia — українська компанія-лідер як із виробництва та дистрибуції контенту, так і з телеперегляду за підсумками 2020 року, її частка ринку за аудиторією становить 26%. Об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2. Щодня проекти групи дивляться майже 16 млн глядачів. За місяць аудиторія становить 31 млн українців.