Останнім часом ми не так часто стикаємося з масовими відключеннями світла, але непередбачувані ситуації можуть трапитися будь-коли. Технічні несправності, погодні умови чи інші фактори можуть раптово залишити нас без життєво необхідного ресурсу.
Факти ICTV дізнавались, куди звертатися киянам, якщо немає світла, та у яких випадках варто дзвонити.
Куди дзвонити, якщо немає світла у Києві
Кияни можуть звернутися до комунально-бюджетної установи за номером 15-51.
За номером телефону 15-51 оператори КБУ Контактний центр міста Києва приймають скарги та пропозиції від мешканців Києва. Сама організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 та входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади.
Фахівці Контактного центру оперативно в режимі онлайн надсилають звернення громадян до відповідних структурних підрозділів адміністрації Києва, щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь від виконавців.
Звернутися можна:
- за номером 15-51 (зі стаціонарного чи мобільного);
- у мобільному застосунку 15-51;
- за номером (044) 205-73-37 (з міжміського).
У випадку відсутності електрики також можна зателефонувати на гарячу лінію ДТЕК.
ДТЕК Київські електромережі виконує функції оператора системи розподілу електричної енергії в Києві. ДТЕК відповідає за:
- якість і надійність електропостачання;
- управління системою розподілу електроенергії всім абонентам регіону;
- обслуговування та ремонт ліній електропередач, підстанцій та інших енергооб’єктів;
- приєднання до електромереж нових споживачів.
Тому, у випадку тривалого відключення електрики, кияни можуть зʼясувати причину та поскаржитись за номерами:
Для мобільних телефонів:
- +38 (067) 495 70 40
- +38 (099) 495 70 40
- +38 (093) 495 70 40
Дзвінки згідно з тарифами мобільних операторів: 0 800 400 740
Також можна звернутися до компанії Yasno. Вона входить до Групи ДТЕК, постачає електроенергію та газ, пропонує приватним і юридичним клієнтам рішення з енергоефективності, електромобільності та інші послуги.
Зателефонувати до Yasno можна за телефонами:
- +38 (044) 277 18 18
- +38 (066) 277 18 18
- +38 (093) 277 18 18
- +38 (067) 277 18 18
Також можна звернутися до операторів через месенджери: Viber, Тelegram, Facebook.
У яких випадках варто дзвонити
Сьогодні важко зрозуміти, коли варто дзвонити на гарячі лінії компаній-постачальників, адже вимкнення може бути стабілізаційне та відбуватися за графіком.
Тому споживачам електроенергії радять дзвонити тільки у разі дуже тривалого відключення електроенергії, тобто понад 5-8 год.