Китайське вантажне судно мінімум тричі заходило у порт Севастополя – FT

порт Севастополя

Китайське вантажне судно Heng Yang 9 під прапором Панами тричі заходило у порт окупованого Севастополя.

Про це повідомляє видання Financial Times.

Китайське судно під прапором Панами у Севастополі: що відомо

У повідомленні зазначається, що китайський контейнеровоз довжиною 140 метрів, який належить компанії Guangxi Changhai Shipping Company, принаймні тричі за останні місяці відвідував Севастополь.

Вперше судно перебувало там з 19 по 22 червня, а 15 серпня запросило дозвіл на завантаження понад сотні контейнерів. Після цього корабель відвідав Туреччину та Єгипет.

Україна розцінила такі дії як неприйнятні.

—  Ми висловили рішуче несхвалення цього інциденту і будемо продовжувати стежити за такими випадками та порушувати це питання на дипломатичному рівні, — заявив уповноважений президента України з питань санкційної політики Владислав Власюк.

За його словами, українське посольство у Китаї вже порушило питання перед МЗС КНР.

Своєю чергою Пекін порадив своїм громадянам уникати контактів з окупованими територіями України та запевнив, що вживатиме відповідних заходів.

Західні журналісти, які проводили розслідування інциденту, проаналізували супутникові знімки та підтвердили, що судно перебувало у Севастополі ще й у вересні.

Крім того, було встановлено, що Heng Yang 9 передавав неправдиві координати руху.

– Під час двотижневого рейсу Чорним морем у вересні судно, ймовірно, фальсифікувало свої маршрути. Для цього використовували транспондер, – йдеться у статті.

На думку дослідників, судно, ймовірно, вирушило до Новоросійська – російського порту на східному узбережжі Чорного моря, де його зафіксували на супутниковому знімку 6 вересня. Після цього воно вирушило до порту Кавказ у Керченській протоці.

Спеціалізоване видання з морської торгівлі та судноплавства Lloyd’s List також підтвердило інформацію про попередні рейси судна, зазначивши, що під час цих подорожей воно теж фальсифікувало маршрутні дані.

Нагадаємо, що з 2014 року порти у Криму перебувають під західними санкціями. Попри те, що Китай їх не підтримує, торговельні судна цієї країни раніше не заходили у кримські гавані.

Читайте також
Партизани розвідали, у якому стані три уражені судна в Севастополі
Марина Мелехова редактор стрічки
Категорії: Світ