За 5 років Віталій Кличко провів ремонтних робіт більше, ніж усі його попередники

Віталій Кличко

До 2014 року системним ремонтом мостів у столиці практично не займалися.

Віталій Кличко зміг взяти ситуацію в свої руки – тут стала в пригоді його професійна команда, і практичність, і досвід європейських держав. Так, у 2015 році ремонти почали проводити за поліпшеною технологією, яка в три рази збільшує гарантійний термін експлуатації.

Такий довгий період ремонтів виправданий не тільки послідовним фінансуванням з бюджету, але і якістю проведення робіт.

Наприклад, конструкція Південного мостового переходу передбачає 46 деформаційних швів, що вже вичерпали свій ресурс і потребують капітального ремонту.

Працівники Автодору вже замінили 21 шов, а в планах на 2019 рік – ще 8. Ремонт проводять з використанням передових німецьких технологій.

Багато складнощів також виникло довкола Шулявського моста.

Читайте: Шулявський міст перекрили. Як об’їхати (КАРТА)

Зараз демонтаж Шулявського шляхопроводу закінчено. Згідно з прогнозами КМДА, роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 м, велосипедних доріжок (довжина – 741 м), ліво- і правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення завершаться до кінця 2019 року.

Звичайно, привести до ладу всі мости столиці відразу не вийде. Але те, що вперше за кілька десятків років міська влада почала вирішувати цю проблему – тенденція однозначно позитивна.

Так, за короткий термін Віталій Кличко на посаді мера в Києві встиг здійснити ремонт 26 мостів і шляхопроводів.

У 2018 року відремонтували мости на Одеській площі, проспекті Науки, на вул. Малинської, Залізничній, шляхопроводи на Нивках, бульварі Вацлава Гавела, вул. Академіка Палладіна, на перетині вул. Кирилівської та вул. Олени Теліги, Святошинському мосту.

У КМДА відзначають, що в планах на 2019 рік – реконструкція інших міських мостів.

Процес це не швидкий. Адже через те, що кошти на ремонт інфраструктурних споруд не виділяли багато років, в останні 3-4 роки дорожники змушені наздоганяти ремонтні роботи, які в плановому порядку повинні були провести протягом десятиліть.

Звичайно, ремонти мостів періодично створюють киянам незручності у вигляді заторів і переповненого комунального транспорту. Але це ті необхідні незручності, які терпиш заради майбутніх поліпшень.

Раніше Факти ICTV писали, що Кличко звернувся до уряду щодо фінансування будівництва Подільсько-Воскресенського моста і метро на Виноградар.

Джерело: За 5 років Віталій Кличко провів ремонтних робіт більше, ніж усі його попередники | Факти ICTV
Категорії: Україна