Інститут когнітивного моделювання консультує грузинську партію Єдиний національний рух

Інститут когнітивного моделювання консультує грузинську партію Єдиний національний рух

Під час парламентської виборчої кампанії команда українського Інституту когнітивного моделювання була консультантом грузинської партії Єдиний національний рух щодо соціальних технологій і діджитал-стратегії.

– Наша компанія працює над підвищенням якості технологій комунікації політиків, державних структур та громадських організацій. Ми раді, що реалізували можливість експортувати послуги, що надаються українською компанією за кордон, – заявив засновник Інституту когнітивного моделювання Віктор Березенко.

І додав, що для них важливо, щоб політики та громадські діячі, незалежно від регіону мали можливість вільного спілкування з аудиторією через сучасні інструменти зі зрозумілими меседжами. Ба більше, це був певний організаційний челендж – дистанційна робота у виборчому проекті в пандемію, з якою вони успішно впоралися.

У свою чергу прес-служба Єдиного національного руху повідомила, що метою проекту, реалізованого спільно з українською компанією, було створення умов для реалізації права грузинських виборців на доступ до інформації про програму та діяльність політичної сили за допомогою діджитал-інструментів і соціальних медіа.

Зокрема, Інститут когнітивного моделювання досліджував громадську думку і адаптував меседжі та формати передання інформації цільовим групам виборців.

-У нас є певний набір і система соціальних інструментів, які працюють незалежно від об’єктів і територій і потребують лише коригуванння й адаптації під окремі проекти. Нам дуже приємно, що наша команда змогла показати системну роботу у співпраці з грузинськими партнерами, де політичні та соціальні процеси є доволі активними, – наголосила СЕО Інституту когнітивного моделювання Світлана Павелецька.

Інститут когнітивного моделювання здійснює комунікаційний супровід Мінцифри, МОЗ. У партнерстві з Facebook загальною інформаційною кампанією ІКМ стосовно пандемії було охоплено 15 млн українців, а у співпраці з Google – 6,7 млн. ІКМ створив найбільшу в Україні й четверту в світі спільноту у Viber і Telegram про Covid-19 Коронавірус_інфо, аудиторія якого налічує 3,5 млн людей.

Також Інститут запустив інформаційну кампанію #залишайсясвідомим, створив національну платформу безкоштовної психологічної підтримки Розкажи мені, Viber-спільноту Школа_інфо.

Раніше Факти ICTV писали про те, що на вирішення конституційної кризи є півтора місяці – НАБУ.

Категорії: Україна