Український жіночий конгрес (УЖК) та Ощадбанк провели дослідження, згідно з яким 53% опитаних жінок хочуть більше вчитись фінансовій грамотності, що має позитивно вплинути на кількість та якість жіночих бізнесів.
Про це йдеться в описі проєкту, опублікованому на сайті УЖК.
Жінки взяли на себе нові функції і потребують нових знань
Зазначається, що дослідження проводили серед жінок з малих громад.
– Для відновлення економіки країни сьогодні вкрай необхідним є більш активне залучення жінок, зокрема через зміну ними спеціальностей і нарощування кар’єрних амбіцій. Наша співпраця з УЖК і результати проведеного спільного дослідження доводять, що ми рухаємось правильним напрямком: освітній компонент для цього є надзвичайно важливим, – зазначила членкиня наглядової ради Ощадбанку Роза Тапанова.
За статистикою, яку наводять у УЖК, під час війни значно зросла кількість жінок, які стали головними годувальницями своїх родин і розпорядницями сімейного бюджету.
– Ці жінки взяли на себе нові функції і потребують нових знань. Так само знання потрібні жінкам, які успішно розпочали свій бізнес, але не знають, як масштабуватися, – пояснила співзасновниця і директорка конгресу Світлана Войцеховська.
Згідно з дослідженням, попри те, що жінки мають вищий рівень освіти, їх фінансова грамотність нижча за чоловічу – 25% проти 37%.
Вимірювання відбувалось за допомогою тесту, в якому треба було вирахувати річну ставку кредиту за місячним показником.
– На нашу думку, потенціал жіночого бізнесу ще до кінця не розкритий. Ми хочемо, щоб більше українок починали власну справу, здобували нові знання, а відтак і нові можливості. Співпраця з УЖК – черговий крок у цьому напрямі, – резюмував голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.
Враховуючи суттєвий попит в цьому питанні, автори проєкту планують реалізувати більше інформаційних кампаній у цій сфері.
Джерело: УЖК
Фото: УЖК