Через дві хвилини після зльоту літака диспетчери звернули увагу на те, що він рухається незвично. Boeing міняв висоту польоту на десятки метрів, що говорило про серйозні проблеми, а також “прискорювався значно сильніше, ніж вважається звичайним”.
Через три хвилини командир літака повідомив про проблеми. Він запросив дозвіл на повернення і перебував у паніці.
Вже через п’ять хвилин зв’язок з літаком втратили, судно зникло з радарів, коли перебувало над “закритою військовою зоною”. Перед цим літак різко повернув праворуч.
На той час диспетчери схвалили повернення літака до аеропорту.
Іноземні джерела пишуть, що у літаків Boeing 737 MAX 8, які зазнали аварії в Ефіопії і Індонезії, горизонтальні стабілізатори були відхилені на нетиповий кут. Це може говорити про те, що обидва лайнери зазнали аварії з однієї причини.
Читайте: Авіакатастрофа в Ефіопії: акції Boeing впали на 10%
Нагадаємо, що через катастрофу Boeing 737 MAX 8 в Ефіопії, в якій загинули 157 людей, низка країн призупинила експлуатацію літака.
Джерело: The New York Times