Укрзалізниця розглядає різні варіанти організації послуг харчування у поїздах. У швидкісних поїздах Інтерсіті+ ввели бізнес-ланч.
Пасажир на вибір може скуштувати м’ясний або вегетаріанський варіанти ланчу. Замовлення можна зробити під час оформлення проїзного документа онлайн або в касі.
Крім того, компанія розглядає декілька варіантів організації послуг харчування у поїздах далекого сполучення.
- те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків;
- продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті;
- партнерство з сервісами доставки харчування, чиї кур’єри можуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда.
Читайте: В Україні здорожчають квитки на потяги – дата
Наразі Укрзалізниця проводить опитування пасажирів, який саме сервіс для них буде зручнішим, і вже в наступному році буде проведено пілотний проект.
Укрзалізниця з 1 грудня відновлює продаж кави та чаю у пасажирських поїздах. Рішення ухвалено через численні звернення та побажання пасажирів
Усі напої подаватимуться в одноразовому посуді – гофрованих стаканах місткістю 250 мл.