В Україні з 23 червня почне працювати Єдиний реєстр зброї (ЄРЗ), який допоможе автоматизувати облік зброї та зробити процес отримання дозволів зручним і доступним для громадян.
В МВС розповіли про переваги реєстру та що має змінитися.
Основними перевагами є те, що легко можна буде отримувати інформацію про свою зброю. А завдяки диджиталізації процедуру отримання дозволів буде спрощено.
Що зміниться після запровадження Єдиного реєстру зброї:
- Відбудеться перехід дозволів в електронний формат;
- з’явиться можливість подати документи на зброю в електронному кабінеті;
- у майбутньому застосунку Дія відображатиметься інформація про зброю та дозволи;
- замість паперових бланків будуть формуватися витяги з Єдиного реєстру зброї, що містять QR-коди;
- єдине вікно для громадян надасть можливість відстежувати відомості щодо власної зброї.
Єдиний реєстр зброї передбачає створення електронних кабінетів. Тому українці зможуть отримати послугу, не виходячи з дому, без відвідування органу Нацполіції.
Що необхідно зробити під час подання документів через Єдине вікно:
- Зайти на портал Єдине вікно громадянина;
- авторизуватися;
- оформити заявку;
- прикріпити пакет необхідних документів;
- додати сканкопії;
- завірити копії електронним підписом;
- надіслати заявку.
Порядок отримання цифрових послуг у сфері обігу зброї:
- Формується в електронній формі засобами ведення Єдиного реєстру зброї.
- Нацполіція ухвалює рішення щодо володіння зброєю.
- Відображається в Єдиному вікні громадянина.
Під час подання документів на отримання дозволу на зброю у магазині треба написати особисте звернення до магазину та надати пакет необхідних документів.