Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: що відомо та як придбати квитки

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Це не вплинуло на рух поїздів, проте зараз недоступна послуга купівлі квитків онлайн.
Про це повідомили в пресцентрі Укрзалізниці.
Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується, наголосили в компанії. Над відновленням роботи систем Укрзалізниці також працює й кібердепартамент Служби безпеки України.
Кібератака на Укрзалізницю
Як наголосили у компанії, ворогові не вдалося порушити рух поїздів – вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху налагоджені в резервному форматі. Раніше УЗ вже ставала обʼєктом кібератак, тож у компанії подбали про протоколи резервування.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із бекапів фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості, наголосили в компанії.
Чи можна купити квитки онлайн
Повідомляється, що зараз недоступна послуга купівлі квитків онлайн. І, ймовірно, впродовж дня придбати квитки можна буде лише у касах на вокзалах. Для цього ухвалили рішення збільшити кількість персоналу та розширити графіки роботи.
24 та 25 березня купити квитки на міжнародні сполучення також можна у касах (зазвичай – тільки онлайн).
– У крайньому разі, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці, – наголосили в Укрзалізниці.
В УЗ наголосили, якщо пасажири планують подорож пізніше ніж ранкові рейси 25 березня, то варто утриматися від купівлі квитків сьогодні, бо каси 24 березня працюватимуть із пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
Коли запрацюють сервіси онлайн-продажу квитків, в Укрзалізниці пообіцяли повідомити.
Як повернути квитки
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправлення потяга надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Працівники УЗ оброблять заявку про повернення протягом 3 діб із моменту відновлення роботи систем.
Про виникнення будь-яких нестандартних випадків також варто повідомляти на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com.
Увечері 19 грудня російські хакери здійснили масштабну кібератаку на державні реєстри України. Під атакою опинилися ресурси Міністерства юстиції України. Через це низка послуг у Дії були недоступними.