
Про це повідомляє голова правління Укрзалізниці Войцех Балчун.
Зокрема, він наводить приклад локомотивного депо ТЧ-3 Мелітополь, на якому за цей період внаслідок боротьби з крадіжками, кадрових рішень та контролю норм витрат палива – економія склала майже 1,3 тис. тонн.
У схемах розкрадань задіяні всі – залізничники, правоохоронці, бандити, скупники палива.
– 7-8 тонн солярки щодня. Наліво. Прямо з тепловоза – у каністри. Машиніст, помічник машиніста – у ділі. Або безпосередньо у депо. Прямо у бензовоз. Тут ранг вже вищих начальників.
Конкретні прайси. Начальник депо – 500 тис. грн щомісяця. Мовчання працівника ВОХР – 500 грн за одну поїздку. Мільйон гривень – за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця – за невтручання, – зазначає він.
Читайте: Укрзалізниця не заплатила майже 2 млрд грн податків
Відтак Балчун пропонує посилити відповідальність, у тому числі матеріальну, машиністів локомотивів, запровадити онлайн-моніторинг руху, переглянути норми питомих витрат по кожному депо та створити департамент енергоменеджменту.
Нагадаємо, 21 жовтня ГПУ, СБУ і НПУ провели одночасно 20 обшуків через злочини, пов’язані з Укрзалізницею.