
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) спільно з медіагрупою StarLightMedia та кінокомпанією FILM.UA Group, за підтримки Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб та Агентства ООН у справах біженців (UNHCR) розпочинає в Україні масштабну кампанію Ти серед своїх.
Її мета – допомогти дітям-переселенцям інтегруватися на новому місці, а сім’ям, постраждалим внаслідок конфлікту, – дізнатися про доступну допомогу, зокрема, психосоціальну. Проект сприятиме зниженню напруженості між вимушеними переселенцями і громадами, що їх прийняли, та консолідації українського суспільства.
За даними опитування, проведеного StarLight Marketing у жовтні 2016 року*, 75,5% переселенців не знають про центри підтримки сім’ї в своїх регіонах, а з тих, хто знає, по допомогу до центрів зверталися 26,9% опитаних.
– Діти найбільше страждають під час конфлікту, їм важко справлятися зі стресом, і їм необхідна підтримка. Наша задача – допомогти їм відновитися після травматичних подій і інтегруватися у приймаючих громадах, де вони почуватимуться своїми, – сказала Джованна Барберіс, Голова Предстваництва ЮНІСЕФ в Україні.
Кампанія Ти серед своїх розроблена ЮНІСЕФ спільно з групою StarLightMedia та кінокомпанією FILM.UA Group, за підтримки Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб та Агентства ООН у справах біженців (UNHCR).
– Однією з цілей Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб є створення умов для інтеграції вимушених переселенців, залучення їх в життя громад, усунення соціальних та психологічних бар’єрів на цьому шляху. Ми маємо консолідувати українське суспільство на усіх рівнях: від центральних та місцевих органів влади до кожного представника громади, адже людина, її життя та права – пріоритет держави. Благополуччя кожної внутрішньо переміщеної особи – це, в тому числі, складова стратегії розбудови миру, імплементацією якої займається наше Міністерство, – сказав Вадим Черниш, міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб.
Читайте: Компанія Альянс Новобуд подарувала броварчанам дитячий садок
Кампанія складається з мультимедійних елементів, об’єднаних спільною ідеєю – Ти серед своїх. В рамках кампанії проходять дослідження громадської думки, створюється серія роликів соціальної реклами, документальний фільм, інтерактивна виставка в одному з мистецьких просторів Києва, онлайн-кампанія і digital-платформа razom.stb.ua, де буде сконцентрована інформація про допомогу, на яку можуть розраховувати сім’ї, змушені покинути свої домівки. Також про проблеми, з якими стикаються діти-переселенці в Україні, та їхнє вирішення можна буде дізнатися з репортажів на телеканалі ICTV і спецтеми в газеті Факти і коментарі. Важливою складовою проекту стане конкурс коротких оповідань Крихітні історії, в якому своєю історією подолання труднощів зможуть поділитися всі бажаючі. За підсумками конкурсу одне з найбільш креативних українських видавництв – Основи – опублікує книгу з історіями, що мотивують дітей не здаватися перед труднощами. Тираж книги буде доставлений безпосередньо дітям, постраждалим від конфлікту.