Історія “дєвушкі з плакатом” дуже показова і вкотре підтверджує одне із правил інформаційно-психологічного впливу: викликати необхідний емоційний стан, який заблокує раціональне сприйняття ситуації.
Емоційна хвиля підтримки не дала змоги раціонально сприйняти цю подію. Перформенс людини, яка багато років займалася пропагандою, був сприйнятий як подвиг. Хоча плакат не закликав глядачів до активного спротиву – вийти проти влади, яка знищує власну країну. Я вже не кажу про відео, де вона говорить про “помірітца братськім народам”.

Під час Другої світової війни нацисти придумали одну інформаційно-психологічну операцію. Редактор відомої газети розмістив інформацію про плани наступу німецької армії.
Тираж конфіскували, а редактора відправили у концтабір за розголошення держаної таємниці. Лише після війни виявилося, що все це було частиною задуму. Щоб ввести в оману противника.
Чим слабшою ставатиме раша, тим більше ми бачитимемо таких “голубок”. Не ведіться!
Наша сила у людяності. Однак вона часом не дає побачити глибини ниці ворога і його нелюдськості.