
Мережа кав’ярень Starbucks, яка, за даними Всесвітнього фонду дикої природи, в 2018 році викинула в атмосферу 16 млн т парникових газів, планує наполовину скоротити ці показники протягом наступних 10 років.
21% таких викидів пов’язані з напоями з молоком.
У компанії хочуть підштовхнути споживачів обирати молоко, виготовлене з мигдалю, кокосових горіхів, сої або вівса, виробництво якого є більш екологічним, ніж звичайного молока. У Північній Америці від 15% до 20% клієнтів Starbucks уже обирають такі варіанти.
Читайте: Вони хочуть влади: Трамп засудив “пророків загибелі Землі” у Давосі
Заради екології Starbucks також розгляне можливість додавання у меню страв із м’ясом на рослинній основі. Крім того, мережа кав’ярень почне тестувати стакани, які можна буде переробити.
Нагадаємо, 17-річна шведська екоактівістка Ґрета Тунберґ заявила у Давосі, що люди тепер “загалом усвідомлюють” ризики зміни клімату та глобального потепління.
При цьому, виступаючи на панелі з іншими молодими активістами, вона додала:
– З іншого боку, майже нічого не було зроблено.
Джерело: Fortune