Нова пошта організувала безконтактну доставку кур’єром – як це працює

Нова пошта запустила послугу безконтактної кур’єрської доставки.
– У разі якщо відправлення вже оплачене, кур’єр залишить посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці. Після цього він зателефонує клієнту в двері та відійде на безпечну відстань (не менше ніж 1,5 м) і почекає, доки клієнт забере своє відправлення, – зазначили у прес-службі Нової пошти.
Читайте: Нова пошта запустила безкоштовну доставку допомоги лікарням, дитбудинкам і військовим
У випадку, якщо відправлення не оплачене, кур’єр пропонує клієнту сплатити товар через мобільний додаток або підготувати готівку без решти.
Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки і телефони антисептиком.
Раніше Факти ICTV писали, що Нова пошта запустила послугу доставки продуктів харчування спільно з інтернет-магазином Rozetka і великою мережею супермаркетів АТБ.