Укр Рус

Реклама в Україні: що змінилося за 25 років незалежності (ВІДЕО)

Реклама в Україні: що змінилося за 25 років незалежності (ВІДЕО)

Редакція Фактів ICTV підготувала для вас серію відеосюжетів, приурочених до 25-річчя Незалежності України.

Цього разу Факти ICTV вирішили пригадати, як змінювалася українська реклама.

Нещодавно ми також підготували для вас відеосюжет про те, як змінювалися українські міста протягом 25 років незалежності.

Зараз дивляться

Читайте: 25 років Незалежності України: перше підняття національного прапора (ВІДЕО)

Якщо ви пам`ятаєте 1990-ті, то неодмінно пригадаєте, як на телеекранах з`явилася перша реклама Herschi Cola. Cola дарувала можливість писати контрольні на “задовільно” і відчувати “смак перемоги”.

Неможливо забути і про рекламний ролик розчинного напою – Yupi. Мабуть, чи не у кожного в голові лунали слова:

Юппи – это радостный вку-у-ус!

Юппи – это радостный сме-е-е-х!

Юппи – это праздник для все-е-е-х!

У 1992-1994 роках розгортається легендарна рекламна кампанія діяльності АО МММ з неперевершеним Льонею Голубковим. Герої рекламних роликів АО МММ — самотня жінка Марина Сергіївна, простий Льоня Голубков, якого зіграв актор Володимир Сергійович Пермяков, його дружинаРита Голубкова (Олена Бушуєва), що мріє “про нові чоботи, машину і будинок в Парижі”, брат Ліні Іван Голубков, молодята Ігор і Юля, пенсіонери Микола Хомич та Єлизавета Андріївна. 

Нинішні творці реклами можуть лише повчитися майстерності, завдяки якій мільйони людей несли свої заощадження у величезну фінансову піраміду. Всі ролики МММ про Льоню Голубкова – безсмертні –  “Я – не халявщик, я – партнер”.

А хто ж не чекав новорічних свят, аби побачити рекламу Coca Cola. Коли усі навколо співають улюблені традиційні мотиви – “Свято наближається, свято наближається!”. А історія новорічної реклами розпочалося ще в 1931 році, коли компанія Coca Cola розмістила зображення Санти на плакаті.

У 2003 році ЗАТ Український мобільний зв’язок, спільно з креативним агентством D’Arcy Україна, першим в Україні запускає на ринок віртуального оператора мобільного зв’язку та «відбирає» у свого головного конкурента лідерство за кількістю абонентів.

Протягом усієї історії бренду, ролики JEANS неодноразово отримували нагороди на фестивалях реклами – за креатив і ефективність. Так, за два роки проведення EFFIE Awards Ukraine, “віртуальний оператор” здобув 6 різних нагород EFFIE, у тому числі Гран-прі в 2006 році.

А головною ідеєю рекламної кампанії Axe є те, що усі дівчата світу будуть вашими, якщо ви будете користуватися Axe Effect. Рекламні ролики Axe неодноразово ставали призерами Каннського фестивалю.

Сюжет рекламного ролика Nemiroff розгортається навколо ідеї гордості. Гордості за те, що успіх визнаної у всьому світі компанії починався саме в Україні.

А у 2015 році Фокстрот став володарем титулу Краща маркетингова команда в категорії ритейл, а проект Копійчужка був відзначений трьома нагородами Effie Awards Ukraine.

Незабаром OLX запустив серію музичних роликів про типові ситуації з життя користувачів. Головну роль у всіх відео зіграв Олексій Потапенко, також відомий як Потап, який постав перед глядачами одразу в кількох образах.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка