Великий рекламний бізнес представлений в Україні компаніями, які сплачують усі податки, будують прозорі відносини, піклуються про своїх працівників та партнерів, мають відповідальну соціальну позицію.
З метою убезпечення своєї команди та всієї України від вірусної інфекції ми вважаємо, що треба діяти на випередження, заздалегідь, щоб зберегти людей та ресурси для подальшого розвитку. Ми розуміємо, що українська система охорони здоров’я не є найкращою у світі, але віримо, що ця проблема є тимчасовою, – розповідає генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Що ми можемо зробити
Усі ми звикли, що навіть ділова комунікація може супроводжуватись теплими стосунками, сповненими особистими зустрічами та поглядами очі в очі. У бізнес-спілкуванні ми звикли до рукостискань, обіймів і навіть інколи до поцілунків у щічку.
Але сьогоднішні умови вимагають від нас суттєвих змін у керуванні нашим бізнесом. Варто розглянути можливість зменшення обсягу особистої комунікації, а також переформатування тієї комунікації, яка має зберегтися.
З глобальних повідомлень ми бачимо, що зараз формується нова бізнес-етика, яка передбачає відмову від рукостискань, мінімізацію особистих зустрічей, переведення контактів у формат електронного спілкування через пошту та відеоконференції, переведення наших команд на дистанційну роботу, зменшення часу перебування наших працівників у громадському транспорті шляхом відмови від поїздок на роботу.
Читайте: Без масових заходів і кіно. Що не працює у Києві через карантин
Ці заходи можуть бути ефективними як дія на випередження для зменшення поширення вірусу в Україні.
Цей тренд ми вже спостерігаємо у європейських країнах, де політики та бізнесмени переходять до більш стриманого стилю спілкування, мінімізують фізичні контакти, скасовують поїздки на роботу та ділові зустрічі, переводячи переговори в онлайн, і працюють, якщо це можливо, з дому. За цих умов діловій людині, вочевидь, не варто ображатись, якщо під час зустрічі їй, наприклад, не потисли руку.
Ми також рекомендуємо усім нашим колегам утриматись від закордонних поїздок у країни, де вже зафіксована епідемія коронавірусу: Китай, Корею, Італію, Німеччину, Іран, Францію, Іспанію, США, Японію, Нідерланди.
У разі, якщо ви вирішили все ж відвідати одну з країн, де понад 100 підтверджених випадків захворювання, то після повернення є сенс пройти 14-денний режим карантину, працюючи дистанційно.
Звертаємось до наших клієнтів, рекламодавців, агенцій, медіа, до всіх українських бізнесменів з пропозицією підтримати маніфест щодо нової бізнес-етики, аби суттєво вплинути на сповільнення розповсюдження вірусу.
Це дозволить вберегти наших близьких, наші команди, наш бізнес та нашу країну. Якщо є побажання до формату такого маніфесту, ми відкриті до діалогу. Пишіть нам на friend@oceanmedia.com.ua, ми готові очолити процес змін, щоб уберегти наші команди від коронавірусу.
І головне – зупинімо паніку. Спокійно й організовано ми здолаємо й цю кризу, мінімізувавши втрати суспільства та бізнесу як його частини.
Автор: Андрій Партика, генеральний директор Ocean Media.