Укр Рус

Іноземні вболівальники сало в Харкові не їли – не розуміли, що це

Іноземні вболівальники сало в Харкові не їли – не розуміли, що це

Іноземні вболівальники, що приїхали на матчі Євро-2012, в VIP-Наметі в офіційної фан-зоні в Харкові хотіли спробувати страви української кухні, але сало не замовляли, повідомив шеф-кухар Дмитро Ковальов.

“Сало продавалося, але винятково для українського споживача. Офіціанти пробували пояснити іноземцям, але вони не зовсім розуміють, що це за продукт. Пробували пояснити через бекон, але в них бекон – це зовсім інше”, – сказав Д.Ковальов на прес-конференції в середу.

За його словами, особливою популярністю в іноземців користувалися домашня ковбаса й окрошка.

Зараз дивляться

“Окрошку дуже добре їли. Ми робимо окрошку на кефірі, без квасу, тому іноземці спочатку якось обережно поставилися до цього, але потім нічого – розсмакували і їм сподобалося. Особливою популярністю користувалася домашня ковбаса, що ми самі робимо. Ми робимо її двох видыв – курячу й свинячу. З’їли неймовірну кількість її як іноземці, так і місцеві. Порядку 200 кг кожного виду”, – сказав Д.Ковальов.

Він відзначив також, що в меню VIP-Намету були й національны закуски тих країн, чиї збірні грали в Харкові. У день, коли грала команда Німеччини, в VIP-Наметі пропонували нюрнберзькі ковбаски, а традиційну гарячу голландську закуску до пива – біттербол (крокети із шинки, курки, свинини із приправами, підсмажені в паніруванні у фритюрі) кухарі готували постійно. Правда, як відзначив Д.Ковальов, біттербол користувався попитом винятково в голландців, а інші до нього ставилися також обережно, як іноземці до сала.

Що стосується напоїв, то поза конкуренцією було світле пиво, як вітчизняне, так і імпортне. За ним ішли віскі й елітні коньяки, а потім – прості коктейлі, серед яких лідирував ром-кола.// Інтерфакс-Україна

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка