
Платіжна мережа найбільшого в Україні банку не працює вже другий день через невдале оновлення процесингу.
У понеділок, 4 квітня, у клієнтів ПриватБанку олігарха Ігоря Коломойського почалися проблеми з доступом до грошових коштів і рахунків. Фізичні та юридичні особи не могли проводити платежі і знімати готівкові кошти, так як “лягла” вся платіжна мережа банку країни, повідомляє РБК-Україна.
Фактично добу клієнти були позбавлені можливості розрахуватися карткою за покупки в торгових точках, або провести платіж через онлайн-банкінг Приват24. Операції в банкоматах і терміналах самообслуговування з використанням карт також скасовувалися системою. У касах відділень банку у знятті готівки з картки або проведення платежів теж відмовляли.
Зазначимо, що у вівторок, директор з інформаційних технологій Приватбанку Дмитро Дубілет повідомив на своїй Facebook-сторінці, що проблема зі збоями по карткових платежах практично вирішено, і не працюють тільки банкомати.
Він пояснив перебої з невдало проведеними технічними роботами, а саме оновленням процесингу, системи, яка виконує операції з платіжними інструментами авторизації, моніторинг, збір, обробку та зберігання інформації, а також надання обробленої інформації учасникам розрахунків.
Читайте: ПриватБанк можуть націоналізувати
Раніше Факти ICTV писали, політолог Олексій Голубоцький пояснив, чому Ігор Коломойський досі не паралізував банківську систему країни.