Укр Рус
, випусковий редактор

Збій в роботі сайту Укрзалізниці: що сталося і кому повернуть гроші за квитки

Поїзд

Що сталося

Вчора під час купівлі квитків через онлайн-сервіс Укрзалізниці booking.uz.gov.ua деякі клієнти помітили, що після оплати на вказану електронну пошту не надходили документи, що надають право на поїздку.

За інформацією прес-служби компанії, збій стався через надмірне навантаження на сайт Укрзалізниці з продажу квитків. 4 грудня воно збільшилося вшестеро від середніх показників.

Дійсно наплив людей був дуже великий, адже компанії вдалося за одну добу продати близько 244 тис. білетів.

Зараз дивляться

Через це було обмежено роботу сервісу і не всі клієнти отримували квитки на оплачений маршрут. Як заявили в Укрзалізниці пізніше, роботу сайту для бронювання квитків було відновлено і всім покупцям, оплата яких була підтверджена, починають надходити необхідні документи для проїзду.

Кому компенсують вартість квитків

Якщо ж проведена транзакція з оплати квитка на потяг не буде підтверджена, то в Укрзалізниці обіцяють покупцям повернути його повну вартість.

У тих випадках, коли після оплати квиток так й не надійшов, або вам не повернули кошти, необхідно звернутися з відповідним зверненням на електронну адресу booking@uz.gov.ua, в Skype (uz_booking), або ж поставити своє питання за телефоном 044 591 19 88.

Читайте: Збій Укрзалізниці: Купуйте квитки, тільки ми їх вам не дамо

Декому також прийшли додаткові бланки замовлень, які було потрібно роздрукувати в касі. І через це багато пасажирів просто не встигли на потяг, оскільки в Укрзалізниці не відкрили додаткові каси.

Що коїться з системою зараз

Хоча в Укрзалізниці й заявили про те, що наразі більше не спостерігаються проблеми з роботою сервісу booking.uz.gov.ua, користувачі вважають інакше.

Багато хто скаржиться, що купити квитки онлайн на сайті Укрзалізниці просто неможливо. Ті ж, хто купив квитки на найближчі дати, скаржаться, що не можуть ні отримати свої гроші назад, ні отримати квитки для запланованої подорожі.

– Купив через додаток Укрзалізниця на 30-те грудня 4 квитки… Ну як купив: гроші пішли, а квитки не прийшли. Телефон гарячої лінії зайнятий постійно, що робити?, – пише один з користувачів Facebook Олексій Андрєєв.

Крім того, неможливо отримати й відповідь щодо проблем з квитками за допомогою наданих Укрзалізницею контактів.

Нещодавно Укрзалізниця змінила свою політику продажу квитків і тепер придбати квиток на потяг можна придбати за 15 днів до його відправлення, а не за 45 днів, як це було раніше.

Також у всіх європейських країнах наразі змінюється графік руху поїздів, через що Укрзалізниця довгий час не відкривала продаж квитків на певні напрямки.

Це й могло спричинити ажіотаж серед покупців, коли компанія відкрила продаж квитків на бажані потяги.

До слова, Європарламент прийняв рішення відшкодовувати повну вартість квитків у разі сильного запізнення поїзда.

Квитки, Укрзалізниця
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка