Застосунок Резерв+ показує статус у розшуку: що робити, щоб виправити помилку

18 травня став доступний застосунок Резерв+, завдяки якому можна дистанційно оновити військово-облікові дані. Проте користувачі скаржаться на збої. В окремих випадках застосунок або видає помилку, або ж людина перебуває в тривалій черзі на оновлення даних із реєстру.
Що робити, якщо застосунок Резерв+ показує статус у розшуку, та як виправити помилку – читайте пояснення Міноборони на Фактах ICTV.
Оновлення даних: що робити, якщо застосунок Резерв+ показує статус у розшуку
З 18 травня 2024 року військовозобов’язані особи можуть оновити дані за допомогою застосунку Резерв+. Так можна внести інформацію про фактичне місце проживання, додати телефон та e-mail. Згідно із законом про мобілізацію, який набув чинності, у військовозобов’язаних чоловіків на це є 60 днів.
Проте електронний кабінет Резерв+ поки що працює некоректно й користувачі скаржаться на збої. Однією з помилок є видання статусу у розшуку.
В оборонному відомстві пояснили, що функція авторизації у Резерв+ наразі дійсно може працювати некоректно, оскільки застосунок захищений від DDOS-атак. Саме тому в деяких користувачів можуть виникати труднощі з авторизацією в застосунку. У Міноборони розказали, що робити, якщо Резерв+ показує статус у розшуку.
Статус розшуку в Резерв+: як виправити помилку
Чинним військовослужбовцям не потрібно оновлювати свої дані та встановлювати Резерв+, адже вони не стоять на військовому обліку, тому не можуть порушувати його правила. Для них незабаром запустять альтернативний застосунок.
Статус розшуку в Резерв+ можливий, якщо військовий усе ж таки завантажив застосунок, але в ТЦК не встигли оцифрувати його дані. Наразі Міноборони надало можливість надсилати запити до технічної підтримки щодо таких ситуацій.
Заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону повідомила, що є два варіанти дій у випадку, якщо Резерв+ показує статус розшуку:
- Звернутися до служби підтримки.
- Зробити виправлення офлайн через візит до ТЦК. Тобто людина або найближчі члени родини можуть звернутися до територіального центру (ТЦК) і надати необхідні документи – паспорт, податковий номер, військовий квиток та довідку про зачислення на військову службу.
— Пізніше буде можливість виправлення помилок в автоматичному режимі, щоб для уточнення даних людина взагалі не ходила до військкомату, – додала Катерина Черногоренко.
Зараз, через велику кількість охочих, виникають технічні труднощі, тому відомство просить усіх, хто не є військовозобов’язаними, призовниками та резервістами, не завантажувати застосунок.
Кількість запитів на авторизацію є рекордною, тому це може спричиняти зайве навантаження на сервери та збої.