Укр Рус
Партнерський матеріал
Партнерський матеріал
, редакторка стрічки
, редакторка розділу Стиль життя

Український маркетинг-форум 2025 відбудеться під гаслом Сенсотворці: шукай своє

афіша 18 УМФ 2025

29-30 квітня 2025 року відбудеться 18-й Український маркетинг-форум – ключова подія для всіх, хто формує майбутнє брендів і комунікацій. Цього року подія пройде під гаслом Сенсотворці: шукай своє та відкриє дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством.

Уперше: Not too late marketing show

Форум також вперше представить новий проєкт під назвою Not too late marketing show. Хол перетвориться на продакшн-майданчик з камерами, світлом та атмосферою. Все буде, як у телешоу, але у центрі уваги в ньому – сенси, історії трансформацій та люди, які їх створюють.

18-й Український маркетинг-форум: учасники і порядок денний

Сьогодні компанії, які не просто продають продукти, а формують цінності та впливають на світогляд, отримують більше довіри та лояльності споживачів. Український маркетинг-форум традиційно є лабораторією ідей і місцем зустрічі для підприємців, маркетологів, комунікаційників, а тепер – і діячів культури. Разом вони досліджуватимуть, як культура стає інструментом просування брендів та України у світі.

Зараз дивляться

Форум дасть змогу:

  • Зрозуміти сучасні культурні тренди та їхній вплив на бізнес.
  • Дослідити, як використовувати культуру для просування українських компаній на міжнародній арені.
  • Знайти нові точки контакту з аудиторією через культурні коди.
  • Виявити, як бренди можуть навчатися у митців.

Цього року на форумі виступатимуть не лише підприємці, маркетинг-директори та комунікаційні експерти, а й діячі культури та творці соціальних ініціатив.

спікери 18 УМФ 2025

Фото: спікери 18-го Українського маркетинг-форуму

Своїм досвідом поділяться лідери з таких компаній, як Visa, McDonald’s, Укрпошта, ПриватБанк, Etnodim, Повернись живим, lifecell, KFC, Укрзалізниця та інших відомих брендів.

Про трансформації у сфері культури й натхнення для створення значущих сенсів з маркетологами говоритимуть співзасновниця агенції Gres Todorchuk і ініціативи Ukraine WOW Ярослава Гресь, куратор і засновник артцентрів Я Галерея Павло Гудімов, сценарист, режисер і співзасновник об’єднання МУР Олександр Хоменко, гендиректор Національного драмтеатру ім. Івана Франка Євген Нищук; режисер Ахтем Сеітаблаєв, актор і сценарист Євген Янович, ветеран та головний герой проєкту Холостяк Олександр “Терен” Будько, менеджерка Києва Юлія Бевзенко, засновниця Guzema Fine Jewelry і Guzema Foundation Валерія Гузема, СЕО бренду Etnodim Андрій Черуха, Global CMO MEGOGO Валерія Толочина, маркетинг-директор Аврори Роман Сівковський, СEO ОMD Optimum Media Ukraine Оксана Журовіч, керівниця зі зв’язків з громадськістю ПриватБанку Олеся Жулинська, гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський, заступник директора Пасажирської компанії Укрзалізниці Олександр Шевченко, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo Валерія Лавська, CEO та Founder Nexinsight Світлана Могилевська та інші.

– Культурна рефлексія – це джерело маркетингових інсайтів та розуміння сучасності. Ми хочемо обговорити, як маркетологам черпати натхнення з культурних тенденцій, щоб їхні бренди залишалися актуальними та корисними для суспільства, –  зазначає Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму.

Форум охопить:

  • практичні кейси та інсайти від компаній, що інтегрують культуру у свої маркетингові стратегії;
  • воркшопи з митцями та маркетологами для пошуку нестандартних рішень;
  • панельні дискусії з лідерами думок про майбутнє комунікацій та роль брендів у формуванні суспільних цінностей:

Теми панельних дискусій:

  • Культурна дипломатія. Як просувати Україну у світі (модераторка – Яна Брензей, ведуча Вікна-новини і проєкту Палає).
  • Український контент у війну: як створювати героїв і наративи, що цікавлять українців? (модераторка – Іванна Гавлюк, співзасновниця агенції Купол).
  • Сервіс під напругою: що змінює хронічний стрес у стосунках брендів із клієнтами (модераторка – Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA).
  • Штучний інтелект у креативі: революція чи загроза для творчості? (модератор – Ілля Кабачинський, головний редактор Scroll.media)

– Маркетинг стає дійсно потужним, коли він транслює культурні сенси. Сьогодні ми маємо не просто спостерігати за культурою, а глибоко занурюватись у неї, відчувати її пульс, – коментує Сергій Костя, продюсер події, регіональний маркетинг-директор у країнах Східної Європи та Азії.

18-й Український маркетинг-форум: що дізнаються учасники

Під час 18-го Українського маркетинг-форуму учасники дізнаються:

  • Як зростають і розвиваються бренди у 2025 році.
  • Як будувати маркетингові комунікації, що є чутливими до контексту та бізнес-ефективними.
  • Як створювати креатив, наповнений сенсами.
  • Як брендам спілкуватися з поколінням TikTok та Reels.
  • Як штучний інтелект змінює маркетинг та рекламу: досвід українських компаній.

Під час події прозвучать кейси таких компаній, як Аврора, ПУМБ, megogo, Bolt, Етнодім, МХП, Bunge, Master Zoo, ​​MRIYDIY та інших.

– 18 років – це вік першої справжньої дорослості, коли все, що ми накопичували з дитинства, виливається в те, ким ми стали, які цінності поділяємо, як сприймаємо цей світ. Так само і наш форум уже дорослий, з багаторічним досвідом і мудрістю, здатний давати найкраще, чим ми можемо поділитися. А головне – здатний надихати. Як і маркетинг у нашій країні, він виріс, розвивається і сьогодні випромінює силу і впевненість, що будується на роках яскравих змін, – зазначає Наталя Бухалова, продюсерка Українського маркетинг-форуму.

Форум у цифрах:

  • 70+ спікерів – ключові гравці ринку та найкращі маркетингові експерти.
  • 1000+ учасників – топменеджери та власники українських і міжнародних компаній.
  • 500+ глядачів онлайн-трансляції.

Український маркетинг-форум 2025 це місце, де маркетинг зустрічається з культурою, а бренди знаходять свої сенси. 

Ключові партнери заходу: OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (титульний партнер), дата-аналітична платформа Nexinsight (генеральний партнер) та маркетингова агенція повного циклу Promodo (генеральний партнер).

Український маркетинг-форум – головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. На цій платформі ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму – компанія IdeasFirst.

Читайте також
Форум Industrial Evolution. Виробництво вмикає економіку: дата та програма
форум

бізнес в Україні, маркетинг, Форум
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка