, випускова редакторка YouTube-каналів ICTV, Fakty ICTV, Вікна-новини

Нові норми, заборони та QR-коди. В Україні зменшать кількість зовнішньої реклами

В Україні вдвічі зменшать кількість зовнішньої реклами (ДОКУМЕНТ)
Фото: Depositphotos

В Україні можуть змінитися правила, які регулюють розміщення зовнішньої реклами в містах, на вулицях і автошляхах.

Відповідний законопроект №5094 в першому читанні ухвалила Верховна Рада. За проголосували 334 народних депутати.

Зараз дивляться

Мета документу

Автор проекту закону про зовнішню рекламу – заступник голови ВР Олена Кондратюк.

Вона пояснила, що метою документу є впорядкування хаосу у зовнішній рекламі в українських містах, а також консолідація всіх норм щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі.

Окрема увага в документі приділяється захису від засилля реклами історичних частин міст України.

Також у законопроекті чітко прописані вимоги видачі дозволів для розміщення будь-якої зовнішньої реклами.

Що зміниться

У разі ухвалення законопроекту про зовнішню рекламу також з’явиться декілька нововведень.

Так, усі білборди, бігборди, рекламні щити і сітілайти отримають власні QR-коди.

За допомогою них громадяни зможуть дізнатися, кому належить та чи інша рекламна конструкція та хто є замовником реклами на ній.

Після ухвалення законопроекту, за словами Олени Кондратюк, кількість зовнішньої реклами в Україні зменшиться на 50%.

Джерело: Верховна Рада
Верховна Рада IX скликання, Олена Кондратюк, Реклама в Україні
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка