Укр Рус
, головна редакторка

Українці панічно скуповують побутову техніку та ювелірку

Українці панічно скуповують побутову техніку та ювелірку

Побоюючись стрибка цін, покупці розбирають елітний алкоголь, ювелірні прикраси та побутову техніку.

Мережі скористалися ажіотажем і спішно переглядають ціни. «Я вдруге за день міняю цінник. Але ви ще встигнете взяти холодильник за старою ціною, поки я покурю», – багатозначно сказав журналісту «Капіталу» продавець столичного магазину мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Отримати коментар співвласника мережі Валерія Маковецького вчора не вдалося.

Пожвавлення має ситуативний характер, попереджають експерти, і наступного року роздріб чекає обвал продажів.

Зараз дивляться

Цього року новорічні розпродажі в мережах, які торгують побутовою технікою і електронікою, почалися на тиждень раніше звичайного, повідомляє керівник групи управління асортиментом мережі «Ельдорадо» В’ячеслав Склонний. «З 12 до 18 грудня реалізували практично вдвічі більше техніки порівняно з аналогічним періодом минулого року», – констатує він.

Читайте: Лавров: Обама «вбив» мирний сценарій

«Деякі ресторани намагаються закупити більше імпортної алкогольної продукції, тому в першій половині грудня продажі зросли на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року», – розповідає директор дистриб’юторської компанії «Вітіс Груп» Сергій Мазур.

Активніше українці стали купувати і ювелірні прикраси: продажі зросли на 10% порівняно з іншими місяцями цього року, констатує власниця мережі Zarina Наталія Нетовкіна. «Але до рівня продажів минулого року ще далеко», – зітхає вона.

Співвласник компанії Zeebra (мережа товарів для дому Butlers, аксесуарів Six та I am, косметики Glossip, одягу Peacocks) Дмитро Єрмоленко розповідає, що продажі товарів для дому з початку грудня зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом 2013 року, порівняно з листопадом вони збільшилися у 2,5 раза», – додає він.

Покупці віддають перевагу товарам, придбати які вони планували раніше, каже експерт Дмитро Єрмоленко. «У деяких випадках споживачі готові позичити суму, якої їм не вистачає на придбання потрібної продукції», – додає експерт. Він пояснює, що саме тому, наприклад, продаж в магазинах одягу не зростає. Зате продаж телевізорів, а також великої побутової техніки: холодильників, пральних машин б’є рекорди.

Рік у рітейлерів був важкий: під впливом девальвації купівельна спроможність українців знижувалася. Тому мережі не забули скористатися різким стрибком попиту. Наприклад, середні ціни на побутову техніку та електроніку з початку грудня піднялися на 5-15%, а ювелірні прикраси подорожчали на 5-7 %.

Хороші передноворічні продажі – це непоганий шанс для рітейлерів поліпшити фінансовий стан перед непростим наступним роком. Ювелірні прикраси зростуть в ціні ще на 10%, а побутова техніка і електроніка – на 10-15%. Багато українців, ймовірно, відмовляться купувати товари за такими високими цінами. Рітейлери закриють неприбуткові торгові точки і переглянуть асортимент на користь недорогої продукції.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка