
Про це заявив президент об’єднання Укрметалургпром Олександр Каленков, коментуючи для видання МінПром підсумки засідання робочої групи при УЗ за участю представників вантажовідправників, держкомпанії ПАТ Укрзалізниця.
За словами О.Каленкова, за липень-серпень число кинутих складів зросла до 320. При цьому на Придніпровській залізниці показник виріс в 10 разів, з 17 до 165.
-Це означає, що підприємства-вантажовідправники не можуть своєчасно вивезти готову продукцію своїм споживачам, – пояснив О.Каленков.
За його словами, найбільш важке становище у гірничо-збагачувальних комбінатів: затовареність складських площ готової залізорудною продукцією вже в 4 рази перевищує нормативи. В результаті ГЗК змушені знижувати обсяги виробництва. Таким чином тільки за серпень втрати залізорудних підприємств досягнуть 100 млн дол. У свою чергу, це знижує надходження валютної виручки в Україну, провокуючи знецінення гривні по відношенню до долара і євро.
Читайте: Укрзалізниця не обґрунтувала уніфікацію тарифів на порожняк
– Такої ситуації, як зараз – за останні 2-3 роки точно не було. Це вимагає втручання на урядовому рівні, – підкреслив президент Укрметаллургпрома.
За його словами, представники найбільших галузевих бізнес-асоціацій направили письмове звернення до першого віце-прем’єру Степану Кубіву з проханням ініціювати прийняття необхідних рішень Кабінетом міністрів України.
Нагадаємо, що тарифна політика залізничного держмонополіста ПАТ Укрзалізниця привела до зниження конкурентоспроможності національних виробників на експортних ринках.