
У Німеччині утримання працівника коштує офісу 40 центів, в Угорщині – 60 центів, а в Україні – більше $2, розповів міністр Кабміну Дмитро Дубілет.
– Україна і тут програє європейським країнам. Наступного разу, коли який-небудь інвестор буде думати відкрити офіс у нас або, скажімо, у Польщі, він, зокрема, братиме до уваги ці витрати, – наголосив він.
Дубілет також пояснив, звідки беруться ці витрати:
– Багато часу у компаній йде на взаємодію з військкоматами. Великі компанії повинні мати спеціальних співробітників, які ведуть облік військовозобов’язаних. Вони знаходяться у постійній кореспонденції з військкоматами по всій країні, повідомляючи їх про будь-яку зміну статусу своїх співробітників.
За його словами, проблема тут не тільки в паперовому листуванні, а й у тому, що вся інформація, яку військкомати вимагають у бізнесу, у держави вже є.
Читайте: Робота за кордоном: як не потрапити на гачок аферистів
– Я розраховую, що незабаром ми зможемо домогтися того, що військкомати не мучитимуть бізнес цими запитами. Прагнемо, щоб вартість супроводу співробітника була як у Німеччині, – наголосив міністр.
Факти ICTV раніше писали про те, що Дубілет планує об’єднати 50 урядових call-центрів в один.
Джерело: Дмитро Дубілет