PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Автор: Володимир Дем'яненко

П’ять трендів чат-ботів, які перевернуть продажі в 2019 році

У 2019 році бізнес буде активно впроваджувати чат-ботів для вирішення маркетингових завдань. Ця тенденція для України актуальна, тому що дозволить заощадити гроші на найманих працівниках, а споживачеві – час на спілкування з продавцями.

За оцінками компанії Gartner, до 2020 року 85% взаємодій між брендом та потенційним клієнтом буде відбуватися за допомогою чат-ботів.

Перехід від традиційного пошуку в інтернеті до голосових команд відбудеться поступово, у міру того, як боти освоять усну людську мову. Сьогодні ця функція для бізнесу все ще недоступна через високу вартість.

Я хочу перерахувати найперспективніші можливості світу чат-ботів, які змінять маркетинг вже в 2019 році, без величезних витрат з боку підприємців.

Очолять цифровий світ

Чат-боти поступово об’єднають навколо себе всіх діджитал-побратимів: сайт, CRM-систему та поведуть до користувача. Вони замінять всі додатки – це зробить революцію в онлайн-відносинах між бізнесом та клієнтом.

Таким чином, чат-боти допоможуть досягти тієї самої омніканальності, об’єднання маркетингових каналів, про яку говорять фахівці.

Уже зараз задати питання Siri або Google набагато цікавіше, ніж самостійно зайти в той же YouTube і знайти необхідне відео. І це не дивлячись на всі недоліки існуючих голосових пошукових роботів. Коли діалог налагодиться, боти стануть своєрідним провідником до інших програм.

Поговорять по душам

Чат-боти працюють в звичному для покупця форматі діалогу. Вони здатні з’ясувати запити людини і видати йому релевантні відповіді. Це означає, що з часом віртуальні співрозмовники повністю замінять настирливих продавців, які мучать покупців різними запитаннями.

До того ж, голосові команди допоможуть людині розвантажити зір, який втомився від безлічі екранів.

В основному будуть використовуватися заготовлені сценарії листувань. Чат-боти реагуватимуть на слова-тригери.

Голосові команди стануть поширені, як тільки ця технологія буде фінансово доступною. Вже зараз можна навчити машину спілкуватися з людиною на одному рівні, якщо провести лінгвістичний аналіз.

Зберуть дані

Маркетологи знають, як важливо глибоко розуміти свого клієнта, щоб робити успішні продажі. Технологія штучного інтелекту допомагає автоматизувати збір та аналіз даних.

Поведінка, звички, кількість та періодичність вживання тих чи інших продуктів – чат-боти будуть знати про людину все. Варто тільки змусити натиснути на потрібне посиланню або відсканувати QR-код.

Залучать до свого світу

Інтерфейс чат-ботів буде являти собою окремий світ, залежно від специфіки бізнесу.

У кожного чат-бота буде яскравий образ, що запам’ятовується. Це може бути тварина, людина або вигаданий персонаж. Головне, щоб він викликав позитивні емоції у споживача.

Відреагують на найменші зміни

У 2018 році більшість бізнесів використовували статичних спамерських пошукових роботів. Тим часом, чат-боти дозволяють додати або прибрати окремі елементи практично миттєво.

Це вкрай важливо для маркетингу, який досягає успіху тільки за умови оперативної реакції на запити споживача.

Наприклад, чат-бот для Metro був придуманий і розроблений менше ніж за тиждень завдяки технології Corezoid. Цей бот став пропуском і координатором заходу для великої аудиторії. Коли прямо під час події сталася екстрена ситуація, оголосили про мінування, чат-бот відреагував на ситуацію і сповістив людей про те, що трапилося.

Автор: Володимир Дем’яненко, керуючий партнер ІТ компанії D2, ініціатор проекту Цифрова Україна, учасник проекту Нові лідери.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка