, редактор стрічки, журналіст, оглядач

ПСЖ будує власну імперію моди. На матч з Ліверпулем гравці вийдуть у формі від Джордана

ПСЖ будує власну імперію моди. На матч з Ліверпулем гравці вийдуть у формі від Джордана

Футболісти французького клубу Парі Сент-Жермен вийдуть на домашній матч Ліги чемпіонів проти Ліверпуля в рамках 5-го туру у білій формі.

Комплект форми був розробленний іменним брендом легендарного баскетболіста Майкла Джордана.

Це буде перша поява парижан в офіційному матчі у цьому комплекті.

Зараз дивляться

Париж давно охрестили столицею світової моди, маючи такі культові бренди як Chanel, Louis Vuitton, Givanchy, Nina Ricci, Yves Saint Laurent та Dior. Тож паризький футбольний клуб по праву вирішив максимально інтегруватися у цю сферу.

— Париж – це мода, стиль, креатив і енергія. Хочемо, щоб ПСЖ розділяв цінності, які роблять це місто таким унікальним, — заявив президент ПСЖ Нассер аль-Халаїфі.

За 5 років ПСЖ став не просто футбольним клубом, а модним брендом. Щоб йти в ногу з часом ПСЖ підписав контракт з брендом легендарного баскетболіста Майкла Джордана і тепер офіційно представляє лінійку Air Jordan.

Французький клуб став першим футбольним клубом, який почав співпрацю з Джорданом (контракт має також клуб НБА Шарлотт Хонетс).

Перша хвиля шаленого “хайпу” ПСЖ зірвав після того, як американський співак Джастін Тімберлейк у липні 2018 року одягнув на свій концерт бомбер з величезним клубним логотипом, який покриває усю спину.

Тренд підхопили й інші знаменитості — у футболці ПСЖ були помічені співачка Бейонсе, музикант Маклемор, репери Тревіс Скотт та J. Cole.

Співпраця з брендом Джордана коштувала шейхам близько €100 млн лише на виробництво. Ще €40 млн були перераховані особисто компанії.

Презентацію лінійки Jordan для журналістів парижани провели на рідному стадіоні Парк де Пренс. Неймар, Мбаппе та Тіаго Сілва з’явилися в обновках чорного кольору.

Цікаво, що під час Паризького тижня моди індійський дизайнер Маніш Арора стилізував обличчя зірок клубу Неймара, Мбаппе, Кавані та Тьяго Сілви, розмістивши їх на куртки, сумки та футболки. Вийшло досить незвично та яскраво.

ПСЖ не спроста робить сміливі кроки у модній індустрії. Для клубу це ще одна нагода обійти фінансовий фейр-плей від УЄФА – адже чим більші доходи від продажу клубної атрибутики, тим вищі шанси обійти перевірки економічних офіцерів.

Нагадаємо, Шахтар у божевільному матчі вирвав перемогу у Хоффенхайма.

ФотоParis Saint-Germain.

Бейонсе, Ліга чемпіонів, мода 2018, ПСЖ, Футбольна форма
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка