PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Маршрутки в Києві вдвічі подорожчають

До Нового року може істотно подорожчати проїзд в столичних маршрутках, на довгих маршрутах ціни хочуть підняти до 7-8 гривень. А в деяких бусах ціна вже поповзла вгору.

Так, в маршрутці №720, яка їздить з Боярки до пл. Перемоги, раніше за проїзд по місту брали 4 грн, а тепер – 5 грн. З 4 до 5 грн піднявся тариф в міській маршрутці №230 (вул. Ірпінська – вул. Хрещатик), пише Сегодня. А в бусі №192 (ст. метро Петрівка – вул. Милославська) – з 5 до 6 грн.

КОНКУРЕНЦІЯ. Перевізники пояснюють подорожчання збільшеною вартістю пального і запчастин. А київські кажуть: скорегували ціни через зміну розцінок в приміських. Приміські маршрутки, які їздять по Києву, демпінгують ціни, відбирають у них пасажирів. Тепер “передмістя” возить пасажирів по Києву по 5 грн.

Читайте: План 750 грн за 15 годин – як працюють маршрутки у Києві та коли їх замінять на автобуси

ПЛАНИ. Київські перевізники в очікуванні проведення нового конкурсу на більш ніж 60 маршрутів, який місто проведе в кінці грудня. “На деяких довгих маршрутах ми плануємо підняти вартість проїзду до 7-8 гривень (зараз 5-6 грн). Ми регулярно оновлюємо парк автобусів і плануємо його повністю замінить за п’ять років, але зробити це при діючих тарифах неможливо! У розрахунках ми враховуємо вартість пального, що зросла і запчастин “, – повідомив Юрій Нестерчук, директор компанії-перевізника” Союз-авто “. На великого перевізника орієнтуються і інші в місті.

Проїзд в приміських маршрутках можуть підняти на 20-25%

Зростання цін пояснюють тим, що з травня 2015 року, коли було скасовано держрегулювання тарифів на пасажирські перевезення, перевізники Київської області подавали керівництву свої розрахунки з обґрунтуванням тарифу (з розрахунку 51 коп за 1 км (без урахування ПДВ і страхового збору).

Тоді губернатор Київщини не встиг підписати ці обгрунтування, і держрегулювання скасували. Перевізники стали самі встановлювати тариф.

Деякі вже тоді підвищили ціну за проїзд в прив’язці до 51 коп за 1 км, але багато (наприклад, Ірпінь, Бровари) залишилися на розрахунку 34 коп за 1 км. З тих пір виріс долар, подорожчало паливо, запчастини.

У найближчому майбутньому очікується більш серйозне збільшення тарифів на проїзд у приміських маршрутках, пов’язане з підвищенням з 1 січня мінімальної зарплати до 3200 грн. Тарифи можуть зрости ще на 20-25%.

До слова, раніше ми писали про те, коли і куди зникнуть маршрутки Києва.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка