Гендиректор Укрбуд Девелопмент розповів, чому квартири у передмісті несуть додаткові витрати для покупців

Про це в інтерв’ю виданню 24tv.ua розповів генеральний директор компанії Укрбуд Девелопмент Олег Майборода.
Відповідаючи на запитання видання, Олег Майборода як забудовник розповів, з якими труднощами, як правило, стикаються люди, які вирішили придбати квартиру на периферії.
– Для сучасної людини переїзд у передмістя це завжди компроміс. Так, житло там може коштувати трохи дешевше, ніж у столиці. Але натомість доведеться йти на поступки. По-перше, відразу впадає в очі слабкий благоустрій території. Зелених зон там може бути більше, ніхто не сперечається. Але який від них зиск, якщо найчастіше це пересічена місцевість без пішохідних доріжок, облаштованих місць для відпочинку, освітлення? По-друге, за містом гірше розвинена комунальна інфраструктура, і від цього нікуди не подінешся. А значить, варто заздалегідь готуватися до можливих відключень води, світла або опалення через аварії. Ще складніше з соціальними об’єктами, – заявив Олег Майборода.
Крім того, керівник Укрбуд Девелопмент зазначив, що дитячі сади та школи у передмісті часто переповнені або не дають належного рівня освіти, тому дитину все одно доводиться відвозити в Київ. У випадку з університетами ця проблема стоїть ще гостріше, також в області погана ситуація з лікарнями та аптеками. Утім, найбільша проблема для жителів периферії, за словами Олега Майбороди, полягає в тому, щоб знайти підходящу роботу з гідною зарплатою, через що жителям Київської області щодня доводиться їздити у столицю.
Коментуючи ціноутворення нерухомості у столиці й передмісті, Олег Майборода пояснив, що, на перший погляд, квартири за Києвом дійсно можуть здатися дешевшими. Однак при цьому забудовники часто недоговорюють потенційним покупцям про додаткові витрати, з якими жителі периферії приречені стикатися щодня.
Читайте: Україна б’є рекорди – чим вражатимуть покупців забудовники?
– Середня ціна квадратного метра в передмісті трохи нижча, ніж у столиці. Та за ці гроші можна отримати житло досить пристойної якості. Але якщо ви плануєте регулярно виїжджати в Київ, то готуйтеся до серйозних витрат на дорогу. Відвезти дитину в садок, з’їздити на роботу й назад, сходити на концерт або зустрітися в кафе з друзями – це все щоденні транспортні витрати. Враховуючи ціни на бензин, це серйозні витрати. Можна, звичайно, користуватися громадським транспортом, це дешевше. Але транспортне сполучення в передмісті зазвичай теж розвинене гірше, ніж у Києві. А ще – це дорогоцінний час. Не всі можуть дозволити собі щодня витрачати на дорогу з дому і назад дві-три години, які можна присвятити роботі чи родині. У результаті передмістя може підійти хіба що літнім людям, які шукають тиші та спокою. Хоча навіть для них банальна необхідність сходити до лікаря або купити ліки в аптеці може стати серйозним випробуванням, – зазначив гендиректор Укрбуд Девелопмент.
Наостанок Олег Майборода підсумував все вищесказане, пояснивши, чим зумовлена різниця якості життя в Києві та Київській області:
– Розвиток міської інфраструктури в Києві та за його межами йде зовсім різними темпами. У столиці ремонту доріг приділяють більше уваги, кафе та кінотеатри зустрічаються на кожному кроці, а в школу не доводиться їхати кілька десятків кілометрів. Тому навряд чи менше густонаселене передмістя коли-небудь зможе зрівнятися з Києвом у комфортності проживання. Це питання затребуваності. Столиця задає темп, і передмістя завжди буде в ролі наздоганяючого.
Раніше фахівці у сфері нерухомості вже казали про те, що проживання у передмісті має ряд істотних проблем, про які замовчують забудовники з периферії.