PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

У Києві хочуть запустити метро до аеропорту Бориспіль

Київське метро хочуть продовжити до аеропорту Бориспіль.

борисполь

Про це розповів заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, передає ЦТС.

– Є другий варіант, який пропонує Київ і підтримує міністр інфраструктури, – пустити в Бориспіль гілку метро. Його основна перевага в тому, що за допомогою метрополітену з будь-якої точки Києва можна буде без проблем і дешево потрапити в аеропорт, – розповів він.

Довгань зазначив, що метро коштуватитиме дорожче, ніж запуск електрички, – $300 млн замість $120 млн. Альтернативою може стати запуск швидкісної електрички.

Читайте: З 1 грудня безкоштовний проїзд у метро – тільки по Картці киянина

Спочатку проект Повітряний експрес оцінили в $372 млн. Зараз у міністерстві пропонують запустити дизельні потяги, що здешевить вартість до $120 млн.

Він розповів, що проект знаходиться на розгляді уряду, який повинен вибрати один з них.

Нагадаємо, угоду про співпрацюю у будівництві четвертої гілки метро підписали мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка