
За 2020 рік загальний обсяг інтернет-реклами в Україні склав 13,5 млрд грн – це на 7% більше у порівнянні з попереднім роком.
Комітет з питань інтернет-реклами оприлюднив результати дослідження обсягу інтернет-реклами в Україні за 2020 рік.
Частка mobile в медійній інтернет-рекламі за минулий рік значно зросла й сягнула 63,6%.
За даними дослідження, частка мобiльного платного пошуку за рік збільшилася незначно і склала 74%. У 2019-му цей показник був на рівні 73%.

Повний звіт дослідження:
Дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні традиційно відбувалося на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агенцій та рекламних холдингів, сайтів та сейлз-хаусів України. Група Starlightmedia також долучилась до ініціативи Комітету.
Дане дослідження від ІнАУ вже майже 10 років дає можливість українським рекламодавцям відслідковувати послідовне зростання digital та, як наслідок, перерозподіляти свої рекламні бюджети в сторону найбільш динамічного та прогресивного медіа-каналу. Цього року в дослідженні взяла участь рекордна кількість учасників – більше 40.., що на мій погляд є дуже вдалим початком 2021 року, — коментує голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ Іван Кучеренко.