PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Олександр Мазурчак
Автор: Олександр Мазурчак

Уряд має створити “єдине комунальне вікно” для отримання усіх довідок за один день

На жаль, ми часто стикаємося з ситуацією, коли потрібно відвідати Теплоенерго або Облгаз для вирішення поточних справ: наприклад, довідку віднести, борг оскаржити чи угоду укласти. Ці організації зараз де тільки не розташовуються. Години роботи – у кожного свої, не завжди на сайтах розміщено правдиву інформацію. Все це створює багато незручностей.

“Наш край” вважає, що уряд повинен навести лад у наданні послуг у сфері ЖКГ та ухвалити постанову, яка регулюватиме роботу центрів з обслуговування клієнтів.

Загалом, Кабмін має розпочати роботу над запровадженням “єдиного комунального вікна”, де споживач зможе у стислі строки, і головне – протягом одного робочого дня, отримати будь-яку довідку газової служби, водоканалу, укласти договір з РЕС, отримати виписки з комунальних рахунків тощо.

Створення таких єдиних комунальних вікон має оплачувати постачальник послуг. Слід припинити практику, коли заради оформлення газового договору чи повірки рахунків за електрику люди поневіряються по усіх інстанціях та витрачають на це кілька днів.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка