Соціальна кампанія про благодійництво від Української Біржі Благодійності

Благодійність – це не складно. Робити добрі речі – це, в першу чергу, важливо для кожного особисто. Виховувати в собі кращі риси не пізно ніколи: можна змалечку навчитися цьому на прикладі батьків, а можна самому прийти до благодійності вже у дорослому віці.
Герої – реальні особистості, які можуть нагадувати вам будь-кого із знайомих, вони можуть зустрітися вам на робочій зустрічі чи у компанії друзів. Герої ролику такі прості і такі близькі кожному з нас. Це люди, які вже сформували свій вектор добра у житті і рухаються в його напрямку.
– Благодійність – це що? Зважене раціональне рішення чи емоціональний поштовх? Які емоції відчуває людина, що допомагає іншим у скрутних життєвих обставинах? Чому це так важливо для кожного свідомого громадянина? У наших соціальних роликах ми намагалися дати відповідь на ці та інші питання. Довести, що кожна людина – унікальна, а благодійність – безмежна. Ми хочемо, щоб благодійність стала стилем життя кожного справжнього українця. Справжня допомога та, що дарує відчуття співпричетності до дива та впевненості, що ти дійсно підтримав, здійснив мрію чи врятував життя на ubb.org.ua, сказав директор Української Біржі Благодійності Ірина Гуцал.
Герої ролика справжні люди, які щоденно долучаються до добрих справ.
– Ми віримо, що наш соціальний ролик допоможе кожному віднайти свій вектор добра і змінить наше суспільство на краще, – впевнені в УББ.
Ролик створено Творчою групою SLCP – StarLight Commercial Production
StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги. Українська Біржа Благодійності— це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благочинності, яка створює, підтримує та розвиває взаємодію між донорами, громадськими організаціями та отримувачами допомоги. За 5 років існування платформи було залучено на благодійність понад 100 мільйонів гривень, реалізовано більше 2 тисяч проектів і врятовано тисячі життів. Діяльність фонду не є комерційною та направлена виключно на благодійні цілі без мети отримання прибутку.
Читайте: Благодійні фонди: як повернути довіру?
До слова, телеведуча ICTV Ахава Тесленко, співачка Світлана Тарабарова та подружжя Тоня Матвієнко та Арсен Мірзоян готували вишукані страви заради дітей. Вони взяли участь у Першому благодійному кулінарному шоу Life Menu, створеному для допомоги дітям, хворим на рак.