
Антимонопольний комітет України завершив розслідування за змовою торгових мереж, які завищували ціни на продукти.
У комітеті зазначають, що розмір середнього чека в торгових мережах щороку зростав при збереженні сезонних коливань. Після кожного зростання, розмір середнього чека ніколи не повертався до свого колишнього рівня, розповів Тарас Ущаповський спеціаліст АМКУ, передає Finance.UA.
Читайте: До кінця року ціни на нафту впадуть до $65
«Ні оптовий товарообіг підприємств, ні темпи зростання доходів і витрат населення не продемонстрували навіть наближених темпів зростання, який продемонстрував роздрібний сегмент торгівлі продовольчими товарами», – зазначив він.
«Як в Україні, так і окремо в Києві, частка витрат на продукти харчування в структурі загальних витрат домогосподарств перевищує 50%», – додав Ущаповський.
Нагадаємо, розслідування завищення цін на продукти у великих мережах почалося в травні 2012 Комітет встановив, що в 2010-2011 рр. мережі необґрунтовано підвищили ціни на харчі на 22-38%. В змові звинуватили 18 продовольчих рітейлерів, серед них: АТБ, «Ашан», «Велика кишеня», «Сільпо», Metro, Billa. Порушникам загрожували штрафи – близько 10% від річного обороту.