Український брендинг Євробачення 2017 отримав Каннського лева

Брендингу Євробачення-2017, який створили українські агентства Banda.agency та Republique, присудили бронзову нагороду Каннських левів у категорії Desing Lions, повідомляє AIN.ua.
Агентства розповіли, що у Євробачення ніколи не було справжнього бренду і вони хотіли це змінити.
– Використовуючи традиційний український символ, ми також надали йому сучасного вигляду яскравими, живими паттернами. Кожен елемент намиста має свій унікальний дизайн і форму, що символізує просту істину: ми всі різні, але кожен рік збираємося разом з прекрасного приводу, – заявили автори брендингу.
Читайте: Український школяр переміг на Олімпіаді геніїв у США
До слова, українські десантники зайняли перше місце в марш-кидку на 87 км для поранених ветеранів The Cateran Yomp-2018.